Tuesday, August 10, 2010

Selamat Menyambut Sulan Ramadhan kawan2 semua………

Hari ni rezeki murah sangat…banyak buahan, lunch dekat hotel,,,petang ni pulak ada wat makan kek besday opismate…..alhamdulilah….

Esok dah berpuasa…..insyallah……….Selamat Berpuasa semua……………dari ibu Hidayatul

Hari jadi Hidayatul lagi sebulan…bila seluruh rakyat Malaysia bercuti sempena Hari Malaysia 2010 ni maka hari itulah hari lahir Hidayatul Aisyah yang pertama ….Tengah wat checklist barang2 untuk majlis doa selamat tu nanti..nak wat kecil-kecilan ajer jemput sedara n kawan2 terdekat dtg…berpadanan dgn hidup kami yg serba sederhana…hehehehe
Ni nak ty kawan2 yang pernah anjurkan majlis harijadi ni…saya teringin sangat nak tempah Kek Barbie ni…saya ada jumpa dari blog Loveliana Cake..mmg cantik..berkenan sangat…tapi tu la harga nya RM 180.00….mahal untuk saya….picture spt di bawah….kelu kek macam ni ibu yang teruja…anak tak reti lagi pun..hehehhehee

Saya nak cari yang murah2 ajer….kalu harga cam gitu mesti hubby saya suruh beli kek kat Secret Recipe yang mmg dah tahu sedapnyer..(maklumla dia classic cheese cake Secret..)…dia takut bila beli kek2 cam gini tak sedap….


Saya try2 search kot ada jual Barbie kek dgn harga RM 80 ker…leh dapat ker?.......

Nak mintak tolong kawan2 ni..kalu tahu tolong la inform kat saya….

No comments:

Post a Comment